Wod-Kan stawia na sport

2017-09-05 10:10:40

Wod-Kan stawia na sport

Miejska spółka Wod-Kan rusza z kampanią reklamową „Wspieramy rozwój bełchatowskiego sportu”. Twarzami kampanii będą młodzi, utalentowani bełchatowscy sportowcy. Już w tym tygodniu Wod-Kan zostanie także sponsorem koszykarskiej drużyny dziewcząt MUKS Bełchatów.

Miejska spółka wodociągów i kanalizacji Wod-Kan będzie wspierać młodych mieszkańców miasta i regionu w realizacji ich sportowych pasji. Wod-Kan rusza z kampanią reklamową, której twarzami będą sportowcy, z różnych dyscyplin uprawianych w bełchatowskich klubach. Wod-Kan podpisał długoterminowe umowy o współpracy, które mają umożliwić wsparcie dla młodych sportowców.

Twarzami rozpoczętej kampanii billboardowej są: Ida Lis, mistrzyni świata w trójboju siłowym oraz utalentowany młody sprinter Szymon Woźniak (oboje reprezentują Bełchatowski Klub Lekkoatletyczny), tenisistka Nikola Niepsuj ze BTS AS , należąca do ścisłej czołówki krajowej w swojej kategorii wiekowej, Patryk Kępiński, jeden z utalentowanych młodych piłkarzy GKS Bełchatów (rocznik 2008) oraz koszykarki MUKS Basket z drużyny U-16 Pamela Rakoczy i Magdalena Ressel, które wraz z koleżankami będą w tym roku walczyły o najwyższe miejsca w kraju.

- Skupiliśmy się na pomocy najmłodszym sportowcom, bardzo często w niezbyt popularnych w Bełchatowie dyscyplinach, aby dodatkowo zdopingować ich do rozwoju umiejętności oraz kreowania aktywnego i zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży - mówi Piotr Kopek, prezes Wod-Kanu. - Co ciekawe, większość mieszkańców miasta nawet nie wie, że ci młodzi ludzie już odnoszą wielkie sukcesy na arenach krajowych i europejskich. Wierzymy, że za kilka lat część z nich będzie kontynuowała karierę sportową, zdobywając medale na największych imprezach międzynarodowych, a my chcemy im w tym pomóc - dodaje.

Bibloardy z młodymi sportowcami wkrótce pojawią się w przestrzeni miejskiej, a także na naszej stronie BELsport.pl. To też ma być element motywacji dla utalentowanych sportowców, gdy będą mogli zobaczyć swoje zdjęcia na wielkich bilbordach przy głównych ulicach miasta.

Wod-Kan swoją kampanię realizuje własnym sumptem, a w miejskiej spółce podkreślają, że nie będzie to mieć wpływu na cenę wody i ścieków. Przeciwnie, te pozostaną bez zmian. Takie jest zresztą pełne hasło kampanii. „Wspieramy rozwój bełchatowskiego sportu i nie podnosimy cen za wodę i ścieki!"

- Aktywnie włączamy się w promocję sukcesów naszych młodych sportowców, pokazując ich dokonania jako pomysł na aktywny i zdrowy styl życia, połączony z realizacją sportowych pasji - podkreśla prezes Piotr Kopek. - To nasza misja społecznej odpowiedzialności biznesu. Co ważne dla mieszkańców Bełchatowa nasza pomoc skierowana do młodych sportowców w żaden sposób nie wpływa i nie wpłynie na cenę wody i ścieków, które to stawki nie zmieniły się od 2015 roku, co w ostatnich kilkunastu latach jest w naszym mieście sytuacją absolutnie wyjątkową - dodaje.

Kampania reklamowa to nie jedyna forma wspierania przez Wod-Kan bełchatowskiego sportu. Dodajmy, że spółka jest jednym ze sponsorów GKS Bełchatów. Ale jeszcze w tym tygodniu podpisana zostanie umowa na wsparcie przez Wod-Kan drużyny koszykarek z Międzyszkolnego Uczniowskiego Klubu Sportowego. Event towarzyszący podpisaniu umowy odbędzie się w czwartek, w sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej ne 13, gdzie grają i trenują bełchatowskie koszykarki.  


 

<< powrót do wszystkich aktualności

social icon social icon social icon social icon
Projektowanie stron internetowych Master-NET | Polityka prywatności | 158236 odwiedzin